H411-K: DGI Storkøbenhavns Juniorhold hos ODK // SPRING - Rateopkrævning

Tilmeldingsfrist
20. okt. 2019, kl. 23:59
12-18 år (fødselsår 2001-2007)
Mandag
18.00-20.00
DGI Byen, Gymnastikhuset og Forsamlingshuset
Anton Krogh og Kornelius Rasmussen
Om DGI Juniorhold
En ny og spændende gymnastiksæson står for døren og vi glæder os til at fortælle mere om vores fantastiske JUNIORhold, som igen i år er drevet i samarbejde med Gymnastikforeningen ODK.

På JUNIORholdet ønsker vi at udvikle dig som gymnast gennem gymnastikkens grundelementer og udvikle hver enkelt gymnasts niveau. Som noget nyt for holdet, vælger du enten, om du vil være rytme eller springgymnast, dog skal man forvente at der vil blive en del fælles træninger, hvor vi blandt andet indøver fælles serier, så vi kan lave en flot opvisning til foråret. Desuden ligger vi stor vægt på det sociale og her er fælles træningerne med til at opbygge et stærkt fællesskab.

Som springgymnast skal vi have springteknikken helt på plads, så du kan stå skarpt og springe derudaf. Der vil være fokus på den enkeltes springers udvikling for at øge niveauet. Vi forventer at du er engageret og selv gør en indsats for din udvikling.
For at vi bliver klar til opvisningerne til foråret, skal holdet være i top for at kunne spille sammen til et super fedt opvisningsprogram.

Forventninger:
Alle kan være med på JUNIORholdet, som er et ekstra tilbud ved siden af dit hold i en lokalforening. Vi repræsenterer DGI Storkøbenhavn til opvisninger og stævner, og har derfor også nogle forventninger til dig som gymnast, fx at du deltager i alle træninger, weekendtræning og opvisninger – at du deltager aktivt i fællesskabet på holdet – og at du og evt. dine forældre bakker op om opgaveløsning i forbindelse med DGI Storkøbenhavns forårsstævner. Vi lover træninger med sved på panden, seriøsitet, sjov og leg – masser af opvisninger - et opvisningsprogram med gang i den – og ikke mindst et meget engageret instruktørteam, som brænder for at udvikle DIG!

Kontingent
Der opkræves 3.000 kr., hvoraf 1095 kr. er kontingent og 1905 kr. er holdkonto, der dækker opvisningstøj, DGI’s juniorstævne m.m.
Ved opstartsmøde oplyses nærmere.

Det betales i 2 rater ved tilmelding og 1/11.
2. september 2019 til 30.maj 2020.