Gymnastikforeningen ODK

Velkommen til Mit ODK

For at tilmelde dig et hold hos Gymnastikforeningen ODK, skal du bruge din eksisterende medlemsprofil eller oprette en ny, hvis du er ny for foreningen.

Du opretter en profil ved at klikke på fanen 'Opret profil'. Udfyld skabelonen, og tilmeld dig aktiviteten: "A000 - Nye medlemsprofiler 2023-24". Herefter får du tilsendt en bekræftende e-mail for din oprettelse af profil, men altså endnu ikke en holdtilmelding.

Du kan IKKE tilmelde dig et hold uden at have en medlemsprofil, og den anbefaler vi at Du opretter på forhånd.

Du kan på hjemmesiden her læse mere om ODK's tilmeldingsregler: https://odk.dk/vaerd-at-vide/

OBS - OBS - OBS: HAR DU FLERE BØRN I FORENINGEN?

Hvis du har oprettet eller skal oprette flere børn i foreningen, så vær opmærksom på, at det er den rigtige medlemsprofil, du tilmelder et hold, når vi åbner sluserne. Hav aldrig samme kode til dine børns profiler, for det kan nemt give rod med tilmelding.

Én profil = én kode.

Der åbnes for tilmelding 2023 den 14. august kl. 20.00 for eksisterende medlemmer og 16. august kl. 20.00 for nye medlemmer.

Eksisterende medlemmer er instruktører eller sidste sæsons holddeltagere eller passive medlemmer.

Klik her og kom retur til hovedhjemmeside