H311-F: Springpiger I, 2.-3.kl.

8-9 år (fødselsår 2010-2011)
Tirsdag
17.30-18.45
Kun kvinder/piger
Skolen ved Søerne, øverste sal
Anina Keil og Laura Gomez. Hjælpeinstruktør: Ida Gomez og Caroline Størup Quass
Er du vild med at slå vejrmøller, kolbøtter og stå på hænder og er du frisk på at forbedre dig og lære endnu mere? Vi har planlagt en super fed sæson, hvor vi skal lære at lave en masse spring og prøve kræfter med både saltoer og flikflak. Vi stræber efter at ramme pigernes niveau, så alle får succes, der hvor de er. Vi skal lave en rigtig flot opvisning i slutningen af sæsonen, hvor vi viser hvor dygtige vi er blevet til både de lidt sværere spring og dans. Så vi håber du er klar på at springe, danse og have det sjovt med os.
Forventning til dig:
Vi forventer, at du møder op til træningerne med godt humør, god energi og masser af gåpåmod, så vi alle kan blive rigtig gode til den årlige opvisning.
Det vil være en fordel, hvis man har stiftet bekendtskab med bl.a. vejrmølle og håndstand inden start.

Vi deltager i ODK's forårsopvisning den 25. april 2020
Kontingent er inkl. 200 kr. til opvisningsdragt