H502-F: ODK Dance (nov.-maj)

Tilmeldingsfrist
1. dec. 2019, kl. 23:59
18-35 år (fødselsår 1984-2001)
Onsdag
19.00-20.30
Kun kvinder/piger
DGI Byen, ND-salen
Mie Beyer Petersen
ODK Dance er holdet for os som elsker at danse! Hovedsageligt vil hver træning være bygget op med opvarmning, koreografi og udstrækning. Opvarmning kan bestå af gennemgang tekniske moves og korte sekvenser med styrke og puls. Koreografierne vil tage afsæt i hiphop, moderne jazz, house, dancehall og jazz funk. Der vil være plads til at udforske sin personlige stil i koreografierne. Og frem for alt prioriteres danseglæden!
Deltagelseskrav:
Man skal have dyrket rytmisk gymnastik eller danset før.
-Man melder afbud, hvis man bliver forhindret i at komme
-Man bidrager til en god stemning og høj energi

Eventuelle opvisninger og ekstratræninger besluttes fælles på
holdet.

Om instruktøren:
Jeg har gjort gymnastik hele min barn-/ungdom, men blev forelsket i dansens univers, hvor man frit kan eksperimentere og finde sin personlige stil. Særligt ved hiphop finder jeg min danseglæde. Jeg har danset i 10 år og har sideløbende undervist i gymnastik og dans.
miebeyer2@gmail.com
OBS!
Træningsperioden er rykket frem og strækker sig fra november til og med maj.
Opstart den 6/11. Sidste trænings dato: 27/5 - 2020