H410-K: DGI Storkøbenhavns Juniorhold hos ODK // RYTME - Rateopkrævning

Tilmeldingsfrist
20. okt. 2019, kl. 23:59
12-17 år (fødselsår 2002-2007)
Mandag
18.00-20:00
DGI Byen, Gymnastikhuset og Forsamlingshuset
Linea Skovgaard og Stine Thiesen
Om DGI Juniorhold:
En ny og spændende gymnastiksæson står for døren og vi glæder os til at fortælle mere om vores fantastiske JUNIORhold, som igen i år er drevet i samarbejde med Gymnastikforeningen ODK.

På JUNIORholdet ønsker vi at udvikle dig som gymnast gennem gymnastikkens grundelementer og udvikle hver enkelt gymnasts niveau. Som noget nyt for holdet, vælger du enten, om du vil være rytme eller springgymnast, dog skal man forvente at der vil blive en del fælles træninger, hvor vi blandt andet indøver fælles serier, så vi kan lave en flot opvisning til foråret. Desuden ligger vi stor vægt på det sociale og her er fælles træningerne med til at opbygge et stærkt fællesskab.

Som rytme gymnast kommer du til at arbejde med gymnastikkens grundelementer og blive udfordret på din kreativitet og selvstændighed. Vi vil som rytme trænere have fokus på at udvikle den enkelte gymnasts niveau og forventer derfor at du er engageret i gymnastikken. Der vil som et tvist indgå forskellige danse stilarter, men stadig i gymnastikkens tegn.

Forventninger:
Alle kan være med på JUNIORholdet, som er et ekstra tilbud ved siden af dit hold i en lokalforening. Vi repræsenterer DGI Storkøbenhavn til opvisninger og stævner, og har derfor også nogle forventninger til dig som gymnast, fx at du deltager i alle træninger, weekendtræning og opvisninger – at du deltager aktivt i fællesskabet på holdet – og at du og evt. dine forældre bakker op om opgaveløsning i forbindelse med DGI Storkøbenhavns forårsstævner. Vi lover træninger med sved på panden, seriøsitet, sjov og leg – masser af opvisninger - et opvisningsprogram med gang i den – og ikke mindst et meget engageret instruktørteam, som brænder for at udvikle DIG!

Kontingent
Der opkræves 3.000 kr.
1095 kr. er kontingent og 1905 kr. er holdkonto, der dækker opvisningstøj, DGI’s juniorstævne m.m.
Ved opstartsmøde oplyses nærmere.

Det betales i 2 rater ved tilmelding og 1/11.
2. september 2019 til 30. maj 2020