H215D Superspring 0.-1.kl. (drenge)

6-7 år (fødselsår 2012-2013)
Onsdag
16:30-18:00
Kun mænd/drenge
Skolen på La Cours Vej, Øverste sal
Pia Melcher. Hjælpere: Anne-Louise Quass, Ana Carolina Tvede, Asta Marie Feierskov og Sara Andersen
Efter opvarmningen, som alle naturligvis deltager aktivt i, skal vi bruge en masse redskaber og alle gymnastiksalens faciliteter til at lege det hele ind. Ud over at arbejde med springene, som bl.a. vil være håndstand-rulle, vejrmølle samt forlæns og baglæns salto, skal vi også øve os i at blive gode til at lave bevægelser i takt til musik - små danse, seje tricks og akrobatik.

Her vil være fuld fart på – hele tiden. Det bliver megafedt, så kom og giv den gas. Vi vil desuden arbejde med at lære børnene at lytte til de voksne samt hjælpe og tage hensyn til hinanden.

Tilmelding er opdelt på et drengehold og et pigehold, for at opnå en ligelig fordeling af drenge og piger på dette mixhold.

Deltagelseskrav:
Dette hold er for drenge og piger, som har gået til gymnastik i nogle år.

Vi forbeholder os ret til at henvise børn til andre hold, såfremt de ikke matcher niveauet.

Vi forventer, at børnene:
- Har godt styr på forlæns kolbøtte (gerne også baglæns).
- Er godt i gang med at øve sig i at stå på hænder samt lave vejrmøller og forlæns saltoer (fx i havetrampolin).
- Glæder sig til at komme i gang med gymnastiktræningen.
- Hjælper til med at slæbe redskaber samt hjælper hinanden.
Vi deltager i ODK's forårsopvisning 2019.
Træner:
Pia Sandfeld Melcher, cand.scient. i idræt, underviser i springgymnastik på idrætsuddannelsen på Københavns Universitet.
piasandfeldmelcher@gmail.com
5. september 2018 til 24. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.