H300 Per 7-spring 0.-2. klasse

6-8 år (fødselsår 2011-2013)
Mandag
17.00-18.00
Kun mænd/drenge
Skolen ved Søerne, øverste sal
Pia og Anna Kannegaard
Holdet er for alle friske drenge, der gerne vil lege og løbe, hoppe og hygge. Samtidig med, at vi laver sjov gymnastik og lærer basale øvelser og spring som introduktion til gymnastikkens verden.
Vi forventer, at du:
1) kommer til så mange træninger som muligt.
2) har dit gode humør med.
3) er sød ved dine medgymnaster.
4) gerne vil lære noget.
4) melder afbud, hvis du ikke kan komme til træning.

Holdet deltager ved ODK's forårsopvisning den 6. april 2019.
Pia Kannegaard: d319783@dadlnet.dk
3. september 2018 til 29. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.