H121 Turbotumlere med forældre II (kun i lige uger)

3-5 år (fødselsår 2014-2016)
Søndag
11:00-12:00
Kildevældsskolen, Gymnastiksal A og B
Ann-Louise Madvig Sigfredsson og Louise Kruse
Vi skal lege på redskaber, slå kolbøtter og lege sanglege. Du har en voksen med, når du kommer. Vi har nemlig brug for hjælp til at lave baner, så vi kan udfordre balance, fantasi og have det sjovt!

Husk: Der er kun træning i LIGE uger.
Forventning til dig:
* Godt humør.
* Lyst til at lære og lege.
* At du er modig og klar på at være med.
Der er ODK-opvisning i foråret den 6. april, hvor vi gerne vil have dig med på gulvet.
Ann-Louise: lmadvig@hotmail.com
Louise: kruse83@msn.com
Om instruktørerne:
Vi har begge været trænere i ODK i én sæson, og vi glæder os til endnu en sammen med børn og voksne.
2. september 2018 til 21. april 2019 - KUN hver anden søndag.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.