H24-106-F: Torsdags Forældre/barn, 1-2 år

Alder: 1-2 år (fødselsår 2022-2023)
Pris: 1.135,00 DKK
Instruktør:
Emilie Hyldgaard

Sæson 2024/2025

OBS: Sæsonstart: 19. september

Er du klar til gymnastikfest med dit barn?

På dette forældre-barn hold skal vi igennem sang, bevægelse og leg styrke barnets kropsbevidsthed og grundmotoriske færdigheder. Gennem forskellige lege og redskabsbaner skal vi bl.a. øve os på at slå kolbøtter, hoppe, kravle, løbe, svinge og danse.

Gymnastiktimen vil som udgangspunkt altid bestå af faste elementer, så det er genkendeligt for børnene. Vi vil derfor altid starte timen op med fælles opvarmning og afslutte med en dansefest.

På dette hold deltager du aktivt sammen med dit barn gennem hele timen. Det forventes derfor, at både du og dit barn er omklædt i tøj til bevægelse, og at børnene har gymnastiksko med skridsikker sål eller bare tæer. Det forventes også, at vi som forældre sammen hjælper hinanden med at opstille redskaberne, når timen starter, samt fjerne redskaberne efterfølgende.

Børnene skal gerne have spist en eftermiddagssnack inden træning, da vi som udgangspunkt helst vil undgå at skulle nødspise undervejs. Husk en drikkedunk med navn på.

Opvisning:

Vi deltager i ODK’s forårs-opvisning lørdag d. 12. april 2025.

Kontakt trænerteam:

Emilie: emiliebhyldgaard@gmail.com

19. september 2024 til 1. maj 2025
Bemærk: Der er ingen træning i skolernes ferier.