H24-318-F: ODK Drenge, 2.-4. kl.

Alder: 8-10 år (fødselsår 2014-2016)
Pris: 1.300,00 DKK
Instruktør:
Mie Mester, Mia Wiehe, Mads Pinnerup Kofoed

Sæson 2024/2025

Kun mænd/drenge

Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online

Holdet er for drenge, som har lyst til at lave gymnastik - både nybegyndere og øvede. På ODK Drenge skal vi lære en masse fede spring, og det kræver, at vi har styrken og teknikken til det! Til træningen er der både plads til sjov og leg, men også til det mere seriøse. Noget af tiden skal vi tonse derudaf, og noget af tiden skal vi koncentrere os, stå stille og lytte. Vi starter hver træning med opvarmning, så vi kan blive varme i kroppen. Her vil vi også have fokus på styrketræning og kondition, og så skal vi til hver træning øve os i at stå på hænder! Når vi har varmet op skal vi springe på airtrack, trampolin og andre sjove springstationer, så vi kan lære at lave salto (både forlæns og baglæns), araberspring, flikflak og kraftspring, eller hvad vi ellers kan finde på i løbet af sæsonen. Alle får så vidt muligt lov at øve sig i at springe på det niveau, de er på til hver træning.

I løbet af sæsonen vil det også komme et par ekstratræninger, som vil ligge i weekenden. Her vil vi træne i en hal med nogle federe springfaciliteter, så man kan få lov at prøve nogle vildere spring af.

Forventning til dig:

Kommer til gymnastik fordi du har lyst til at være med
Er frisk på at lære nogle nye spring - Deltager i hele træningen, både opvarming, spring, tekniktræning og leg
Også hjælper med at slæbe redskaber. Det er sjovere hvis vi hjælper hinanden, og så når vi også mere
Kan deltage i træningen uden forældre
Er en god kammerat!

Vi deltager i ODK’s forårs-opvisning lørdag d. 12. april 2025.

Trænere:

Mie, Mia & Mads

Mie: miemester@hotmail.com
Mia: mia.wiehe@hotmail.com

4. september 2024 til 30. april 2025.
Bemærk: Der er ingen træning i skolernes ferier