H461-K: Gym360, 16-20 år

Alder: 16-20 år (fødselsår 2004-2008)
Pris: 250,00 DKK
29. jan. 2024 - 29. april 2024
Mandag: 18:00-20:00
Instruktør:
Christine Bagger

Sæson 2023/2024

Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online

OBS! Træning aflyst d. 26/02-24 og 04/03-24 (uge 9 0g 10)

Tag dine venner med - ingen tilmelding nødvendig.

Gym360 er holdet for dig der kunne tænke dig at prøve kræfter med lidt af hvert inde for gymnastikkens verden. Holdet er for begyndere, så alle er velkomne! Måske har du gået til en anden sport og kunne trænge til en ny? Måske er du kørt død i det manglende fællesskab i fitness? Måske er du bare nysgerrig på at dyrke en ny sport sammen med andre på din alder.

På Gym360 vil vi stifte bekendtskab med grundgymnastik og prøve kræfter med både spring og rytme. Derudover vil vi besøge nogle af foreningens andre hold, så du kan få et indblik i hvad man kan lave her i foreningen, f.eks. akrobatik og rope skipping.

Vigtigst af alt skal vi hygge os med at bevæge os og der vil der være massere plads til sjov, fællesskab og medbestemmelse.

Samarbejde:

Holdet er et projekt i sammarbejde mellem:
Headspace - nogle at tale med
DGI Storkøbenhavn
Gymnastikforening ODK

Vi deltager ikke i opvisninger, dog vil vi opfordre til at sætte kryds i kalenderen lørdag d. 27. april 2024, hvor ODKs årlige forårsopvisning afholdes.

Kontingent:

250 kr.

Træningstider:

Mandag klokken 18.00-20.00
DGI Byen, Forsamlingshuset

Instruktør Christine Bagger:

Jeg hedder Christine og er 24 år gammel. Til hverdag læser jeg en kandidat i Socialvidenskab på Roskilde Universitet. På gymnastikfronten har jeg siden jeg var lille, været omkring både, spring, rytme, konkurrence og opvisningsgymnastik. De seneste år har mit fokus primært været på det rytmiske, hvor jeg nyder at udforske forskellige genre inden for bevægelse, gymnastik og dans

Kontakt:

Gymnastikforeningen ODK, Rikke Oh Bak Vestergaard: rikke@odk.dk / 51310242