H450-F: ODK's Juniorhold (onsdage + hver anden søndag)

Alder: 12-17 år (fødselsår 2007-2012)
Pris: 500,00 DKK
Onsdag: 18.30-20.30
Instruktør:
Jonas Dalsberg Jørgensen, Rie Skovly Thomsen, Lukas Jacobsen, Jesper Christensen Sørensen

Sæson 2023/2024

Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online

Vi træner hver onsdag i Hermeshallen og hver anden søndag i Kong Frederik IX Hallen (ulige uger).

ODK’s Juniorhold er for drenge og piger, der er vilde med gymnastik! Hvis du kunne tænke dig at blive en del af et hold, hvor fællesskab og personlig udvikling prioriteres allerhøjest, så skal du skynde dig at melde dig til holdet her!

Vi vil arbejde med hver enkelt gymnasts udvikling personligt, og der vil blive sat mål, der passer til lige akkurat dit niveau.

Træningen foregår hver onsdag i Hermeshallen. Vi har primært fokus på dygtiggørelse inden for springgymnastik, men noget af træningstiden vil også blive brugt på at øve rytmiske sekvenser og showgymnastik ("springkoncept").

Vi træner alt dette frem mod at blive klar til forårets opvisninger, og derfor forventer vi også, at gymnasterne deltager til hver træning og melder afbud ved evt. sygdom.

Vi glæder os til at se jer!

Vi forventer, at du møder op med en positiv indstilling til træningerne og har lyst til at være en del af et fællesskab både med dine medgymnaster og instruktørerne. Derudover forventes man at møde op i træningstøj og med opsat hår. Vi forventer desuden, at du deltager i opvisninger og fællestræninger. Hertil inddrages forældre også i forbindelse med enten transport eller andet, hvortil der kan være brug for ekstra hænder.

Foruden søndagstræningerne har vi planlagt to ture til Sorø Gymnastikefterskole, hvor vi vil gøre brug af deres fantastiske faciliteter til at lære nye spring og have det skønt. Turene kommer til at ligge i hhv. efteråret og foråret og vil være med en enkelt overnatning. Mere herom meldes ud, når sæsonen går i gang. Holdet deltager også i mindst tre opvisninger inklusiv foreningens egen forårsopvisning. Oplysninger herom vil også komme tidligst muligt efter sæsonstart.

Kontingent:

I kontingentet er indregnet 900 kr. til en holdkonto til dækning af: håndredskab, opvisningsdragt, trænings-/holdtrøje. Herudover kan der komme en ekstra udgift til én ekstra træning i springcenter.

Træningstider:

Onsdag klokken 18.30-20.30 i Hermeshallen samt hver anden søndag kl. 14.00-16.00 i Kong Frederik IX Hallen (ulige uger)

Trænere:

Jonas, Rie, Jesper og Lukas.

Jonas: jonasdalsberg@hotmail.com

30. august 2023 til 01. maj 2024.
Første søndagstræning 17. september 2023
Bemærk: Der er ingen træning i skolernes ferier.