H150-F: Mandags Forældre/barn 3-4 år

Alder: 3-4 år (fødselsår 2020-2021)
Pris: 1.090,00 DKK
Instruktør:
Therese Stenderup, Bente Philip

Sæson 2023/2024

På Forældre-barn hold 3-4 år får dit barn styrket sin kropsbevidsthed og udviklet sine grundmotoriske færdigheder gennem bevægelseslege med bl.a. hop, løb, rul, kravl, sving, dans og sang. Timen er en oplagt mulighed for nærhed og aktivt samvær mellem barn og mor/far.

Gymnastiktimen vil bestå af nogle faste elementer som for eksempel:
- Velkomstsang
- Bevægelsesleg
- et ”redskab”
- Redskabsbane
- Ned i tempo og afslapning
- Farvelsang

Der bliver fart over feltet, sved på panden og masser af godt humør.

På dette hold deltager du sammen med dit barn. Det forventes, at både du og dit barn er omklædt i tøj til bevægelse og at børnene har gymnastiksko med skridsikker sål eller bare tæer. Børnene skal gerne have spist en eftermiddagssnack inden træning, da vi ikke spiser undervejs. Medbring gerne en drikkedunk med navn på. Det forventes, at du som forælder deltager aktivt i træningen og vi hjælper hinanden med at få opstillet redskabsbaner, så vi kan udfordre balance, fantasi og have det sjovt.

Undervisningen foregår på dansk og prisen dækker et barn pr voksen.

Vi deltager i ODK’s forårs-opvisning lørdag d. 27. april 2024.
Udgift til opvisningstøj er inkluderet i kontingentet og udgør kr. 140.

Kontakt trænerteam:

Therese: stenderup@hotmail.com
Bente: benphi789@gmail.com

Om instruktørerne:

Therese startede selv til mor/barn gymnastik, da hun var 4 år og har en lang og solid baggrund i gymnastikken dels som gymnast i Nordsjælland og senere i København og dels som instruktør for forældre/barn hold og børnehold. I foråret 2001 var hun på Ollerup gymnastikhøjskole, og siden er hun blevet mor til 3 piger i alderen 11,6 og 4 år (datter på 4 år deltager på dette hold).

Bente startede til gymnastik på børnehold i 2. klasse og har siden gået på forskellige rytme-og fælleshold i Kalundborg (både som ung og voksen) samt after-rep hold DGI Nord. Gennem årerne har hun været instruktør på både forældre/barn hold, rytmehold samt blandet spring/rytme hold.

4. september 2023 til 29. april 2024
Bemærk Der er ingen træning i skolernes ferier