Tilmelding til: A000 Nye medlemsprofiler sæson 2022-23

Husk at bruge barnets navn, hvis det er barnet, som her er aktiv i foreningen. På forældre-barn-hold bruges barnets navn.

Husk at bruge barnets køn, hvis det er barnet, som her er aktiv i foreningen. På forældre-barn-hold bruges barnets køn.

Husk at bruge barnets fødselsdato, hvis det er barnet, som her er aktiv i foreningen. På forældre-barn-hold bruges barnets fødselsdato.

T-shirt størrelse anvendes ved bestilling af hold T-shirts

Bostedskommune for den angivne personprofil

Der ønskes her et vellignende portrætfoto af den tilmeldte person. Billedet vil kunne blive brugt af instruktører til hurtigere at lære personnavne.

Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer. Få personer fra kommune og fra ekstern revisor har også til opgave at kontrollere ODKs opgivne medlemstal, så her vil ODK også skulle kunne vise medlemsoplysninger. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig.

Indtast venligst værdien fra boksen