H690-F: ODK SMART Training 50+ (Opstart i 2020)

50-99 år (fødselsår 1920-1969)
Onsdag
10:45-12.00
Hermeshallen, Hal 3
Heidi Kynde Nielsen
SMART-training er træning af hjernen!

Kom og vær med, når vi starter op i ODK. Hjernetræning bliver mere og mere populært og udbredt. Du garanteres et spændende og sjovt forløb, hvor det er hjernen, der trænes, og gode grin skabes.

Konceptet er blandt andet udviklet på baggrund af hjerneforskning, motoriske lege, hjernetræningsspil, kognitiv træning, mentaltræning og samsynstræning.
Træningen består af øvelser, som udfordrer og stimulerer dine motoriske, sensoriske og logiske evner, ved at sætte dem alle i spil på én gang. Dette stimulerer hjernens vitalitet og fleksibilitet, så den bliver bedre til at udføre kendte processer. Samtidig bliver den mere parat til at udføre nye processer. Det giver bl.a. bedre overblik, trivsel og stressresistens.

Forløbet er ikke specielt fysisk hårdt og tilpasses deltagerne. Alle bliver udfordret tilpas, og du vil opleve, at kroppen bliver bevæget igennem på en naturlig måde samtidig med, at dine ”små grå” bliver stimulerede.

Du skal have lyst til en anderledes og sjov form for træning, som primært stimulerer hjernen.

Holdet er for dig, der gerne vil blive ”skarpere” – dit udgangspunkt kan være forskelligt:

- måske er du ganske enkelt nysgerrig
- måske mærker du alderdommen komme snigende
- måske trænger du bare til nye indtryk
- måske har du behov for genoptræning efter en hjernerystelse eller anden form for hovedtraume

Prøvetræninger:
Så længe der er plads på holdet, er du altid velkommen til at prøve at være med to gange, inden du endeligt tilmelder dig.
Om instruktøren:
Heidi Kynde Nielsen - fysioterapeut, idrætslærer, idrætscoach m.m. Er uddannet instruktør i: EFFEKT, pilates, yoga,
SMARTtraining, Bootcamp, Bootcamp outdoor, 6D-sliders m.m.
Kontakt trænerteam:
heidikyndenielsen@gmail.com