H342-F: ODK Springpiger 4.-6. kl. (onsdage + månedlig søndagstræning)

10-12 år (fødselsår 2007-2009)
Onsdag
16.30-18.00
Kun kvinder/piger
Hermeshallen, hal 2 og 3
Rie Skovly Thomsen, Sonja Hass Andersen og Morten Simonsen
Vi træner hver onsdag i Hermeshallen og der vil blive prioriteret både spring og rytme træning. Udover det så træner drengene i samme alder på samme tid, så der vil evt. være nogle fælles træninger med dem. Vi som instruktører vil gøre alt for, at det bliver sjovt for pigerne at gå på holdet, og de samtidig vil føle de udvikler sig.

Krav for at kunne gå på holdet:
Man skulle kunne lave en ordentlig kolbøtte, vejrmølle og et ordentligt opspring i trampolinen. Som instruktørerne vil vurdere til den første træning.
Vi forventer, at du som gymnast deltager i tingene, både opvarmning, serier og spring. Vi forventer også at du kommer med en positiv indstilling og er klar på at være social med de andre på holdet. Derudover forventer vi at du møder op i træningstøj med opsat hår, dvs. håret i en elastik. Løst hår er forbudt!

Vi vil i løbet af foråret lave opvisninger, både til ODK’s hjemmeopvisning d 25. april 2020, men forhåbentligt også til nogle DGI-opvisninger, så vi kan komme ud og vise folk, hvad vi har lært.

Ingen, da der er lagt 350 kroner oven i kontingentet til en opvisningsdragt.
Træningstid
Onsdag kl 16.30-18.00 og