H310-F: Showgymnastik 2.-3. kl.

8-9 år (fødselsår 2010-2011)
Tirsdag
18:00-19:00
Skolen på La Cours Vej, øverste sal
Anna Kannegaard og Pia Kannegaard
Holdet er for piger, der elsker at bevæge sig, lege, danse til god musik og har lyst til prøve alle mulige forskellige dansetrin og koreografier. Vi skal have det sjovt, men også arbejde hårdt for at lave en fantastisk opvisning. Vi skal have rørt alle muskler i kroppen hver gang - også lattermusklerne!

Vi forventer, at du møder op til træning med godt humør og lyst til at give den gas til træning. Vi regner også med, at du har lyst til at deltage i arrangementer sammen med dine holdkammerater udenfor gymnastiksalen, så vi lærer hinanden rigtigt godt at kende.

Vi deltager naturligvis i ODK's forårsopvisning og derudover regner vi med 1-2 ekstra opvisninger.
I løbet af sæsonen planlægger vi 2-3 ekstratræninger.

Kontingent er inkl. 300 kr. til opvisningsdragt
Kontakt trænerteam:
anna@kannegaard.dk
Første træning 3. september 2019. Sidste træning 28. april 2020.