H214-F: Per 7-spring 0.-1. kl.

6-7 år (fødselsår 2012-2013)
Onsdag
16:45-18.00
Kun mænd/drenge
Skolen ved Søerne, øverste sal
Pia Kannegaard og Fin Goth. Hjælpeinstruktører: Viktor Rohde og Anna Kannegaard
Holdet er for drenge, der ikke har prøvet at gå til gymnastik før og dem, der allerede har prøvet at gå til gymnastik. Hvis du har lyst til at lære gymnastikkens grundøvelser og bygge videre på det, så er dette hold noget for dig. Vi vil have fokus på at blive gode til at lave springgymnastik med spring både på Airtrack og trampolin. Vi skal også lege og lære hinanden rigtigt godt at kende, så hver træning hele sæsonen bliver en god oplevelse. Så hvis du har lyst til at lære og blive rigtigt god til springgymnastik, så kom og vær med!
Forventning til dig:
Vi forventer, at du som gymnast deltager aktivt i træningen hele sæsonen. Vi forventer, at du er indstillet på at følge undervisningen og indgå opmærksomt i såvel opvarmning, som spring og oprydning af redskaber.
Vi forventer også at gymnasterne opfører sig som gode kammerater og indgår aktivt i fællesskabet til træningerne; vi vil som trænere gøre vores for at støtte op om dette, bl.a. med at arrangere diverse sociale sammenkomster udenfor gymnastiksalen gennem hele sæsonen. Derfor forventes forældrene også at bakke op om dette og deltage aktivt igennem sæsonen.

Vi deltager i ODK's forårsopvisning den 25. april 2020
goth1973@gmail.com,