H202-F: - Spring og leg om mandagen - 5 år

5-5 år (fødselsår 2014-2014)
Mandag
17.30-18.30
Skolen på La Cours Vej, øverste sal
Nina Porst og Lone Holm Clausen
Beskrivelse af Spring og Leg om mandagen 4+5 år.

På Spring og Leg skal vi lære gymnastik gennem leg, dans og en masse sjove redskabsbaner. Vi skal øve os i at slå kolbøtter, stå på hænder og lave små gymnastikserier til god musik. Træningen bygges op over en fast struktur, hvor der hver gang er plads til leg, dans og sjove sanglege samtidigt med at vi har fokus på at træne og udvikle børnenes motorik og kropsbevidsthed, gennem små gymnastik-sekvenser og redskabsbaner. .

Vi lægger stor vægt på at vi skal have det sjovt sammen og brænde en masse energi.

Forventninger
På Spring og Leg er forældre meget velkomne den første gang, men ellers øver vi os i at være til gymnastik uden mor eller far, som må vente udenfor, løbe en tur eller aflevere og hente igen. Vi forventer at børnene møder til træningen omklædte og har man langt hår skal det sættes op.

Opvisninger
Vi deltager i ODK's opvisning d. 25/4-2020
2. september 2019 til 27. april 2020.