H112-K: Tonser tumlinge

2-3 år (fødselsår 2016-2017)
Mandag
17.00-18.00
Utterslev Skole, Idrætshallen
Stine og Morten Nylandsted Lyhne
Tonser Tumlingerne er for dem der har lyst til at udfolde sig fysisk og udforske kroppens muligheder i fællesskab med sit barn.

Vi har planlagt en sjov sæson med fuld fart og massere af grin i et aktivt samvær med dit barn. Vi vil gennem bevægelseslege udvikle sansemotorikken ved at hoppe, kravle, danse, løbe og synge. Vi vil ved hjælp af forskellige motorikbaner styrke kropsfornemmelsen ved at trille, rulle, gynge, vippe og balancere.

Gymnastiktimen vil blandt andet indeholde:
Velkomstsang
Bevægelseslege
Motorikbaner
Afspænding
Farvelsang

Vi glæder os til sammen at udvikle dit barns bevægelsesrepertoire.

Børn kan kun deltage ifølge med en voksen

Det forventes at både du og dit barn er omklædt i tøj til bevægelse
Det forventes at du som forældre deltager aktivt i timen og hjælper med f.eks. opsætning af baner
Vi har selv vores søn med på holdet

Om instruktørerne:
Vi er begge tidligere gymnaster med trænererfaring. Derudover har vi begge en uddannelse i Idræt og Sundhed, og har nu fire års undervisningserfaring i vores daglige job som idrætsundervisere.

Opvisning:
Hvis der er stemning for det på holdet, så deltager vi i ODK’s forårsopvisning d 25/4-2020
kontakt til instruktører:
STI_STEINE@hotmail.com
mortenlyhne@hotmail.com

Første træningsdag: mandag d. 2. september
Sidste træningsdag: mandag d. 27 april
- Der er ingen træning i skolernes ferie