H505-K: DGI Storkøbenhavns Mini-rep. hos ODK - Rateopkrævning

18-80 år (fødselsår 1939-2001)
Mandag
18.45-21.00
Kun kvinder/piger
DGI Byen, Sportshuset
Julie Schneider
DGI Storkøbenhavns MiniRep er et rytmehold for dig, der brænder for gymnastikken og for at lære. Du elsker udfordringer, sved på panden og fællesskabet. Du har derudover lyst til at være en del af en proces og en opvisning, hvor det hele skal ende med at gå op i en højere enhed ( = den FEDSTE opvisning).

Kbh MiniRep er et hold, hvor der vil være fokus på holdet som helhed såvel som gymnastens personlige udvikling. Det er et hold hvor fællesskabet og det sociale vil blive prioriteret højt, og hvor vi skal hygge os helt vildt! Der vil til træningerne blive arbejdet med teknik, kreativitet, forskellige bevægelsesmønstre og alsidighed, hvor du også vil blive præsenteret for forskellige stilarter inden for dansens verden. Bl.a. moderne, jazz, ballet, house samt inspiration fra Horton-teknikken.
Der vil til træningerne være masser af power, god energi og en dejlig stemning. Der skal være plads til alle og ligeledes plads til at have en dårlig dag.
Til sidst forventes det, at er åben over for nye projekter og tager ansvar for egen læring og indsats :)

Så kom glad, det bliver MEGA FEDT!

Deltagelseskrav:
Du skal være fyldt 18 år inden 31. december 2019.

Udtagelse:
For mere info om fortræninger, udtagelse, turist-regler og Riccione-tur sommeren 2020 følg begivenheden: https://www.facebook.com/events/344394682901467/

ODK forventer, at du prioriterer træninger, weekendtræning og opvisninger højt.
ODK forventer, du deltager i sociale arrangementer såvel, som hjælper til at stable dem på benene.
ODK forventer, at du deltager i de opgaver der er, i forbindelse med stævner i landsdelen.
ODK forventer, du har lyst, er engageret og brænder for at udvikle dig som gymnast.

Kontingent:
Kontingent 1400 + holdkonto på 2.750 kr. - vil falde i fire rater
1.400 1. rate ved tilmelding i september
940 2. rate 1/11
940 3. rate 1/1
870 4. rate 1/2
2. september 2019 til medio juni 2020

Der er ikke flere ledige pladser.