H509-K: Bønder i Byen

18-80 år (fødselsår 1939-2001)
Mandag
18:30-20:30
Kun mænd/drenge
Institut for Idræt, KF9-hallen
Rasmus Skovgaard og Peter Malling. Hjælpeinstruktør: Aslak Niclasen, Mikkel Wickstrøm og Martin Juul
Holdet Bønder i Byen er for alle os der elsker gymnastik! Vi fokuserer på at have det sjovt og fyre den af, om det er når vi udvikler og opbygger teknik, bare springer amok eller måske ser hvem der er bedst til at sparke til en fodbold. Der vil i forhold til den forrige sæson blive lagt mere vægt på færre opvisningstræninger, så der er bedre tid til personlig udvikling og mandehørm.

Vi har lidt opvisninger sammen med vores søsterhold Forstadsfruerne hen over foråret, og disse knyttes tit sammen med en masse sociale arrangementer.

Så er du klar på rigtig mandehørm og hygge, så er det her holdet for dig. Vi stiller ingen krav til din tidligere erfaring med gymnastik, og tager imod både helt nye og meget øvede med åbne arme.

Du har lyst til at have det sjovt, give den MAX gas, hygge, og prioritere at komme til træningerne.
Der vil komme 2 arrangementer i løbet af sæsonen, et i efteråret og et i foråret, hvor holdet skal hjælpe til. Der er her tale om et par timers hjælp, hvor ODK har brug for et par stærke hænder til blandt andet at løfte redskaber

Vi har ca. 3-4 opvisninger i alt og prøver at undgå flere. Vi kan allerede nu fortælle vi kommer til at deltage i Stenbro stævnet og ODK’s lokalopvisning, der begge har den god fest efterfølgende.

Der vil være 1 weekend træning kombineret med Forstadsfruerne og indebære nok også en lille bytur.

I kontingentet er medregnet 1000 kr. til holdkonto.

Vi har desuden en holdkasse ved siden af, der betales ind til. Den dækker festudgifter.
Trænerteamet:
Peter Malling - Træner, har tidligere erfaring med både junior og senior hold, samt en fortid i danseverdenen.

Rasmus Skovgaard - Træner, har været træner i sidste sæson og har trænet kurser.

Martin Jull-Olsen, hjælpetræner
Aslak Hammer Niclasen, hjælpetræner