H402-F: ODK's Juniorhold

Tilmeldingsfrist
20. okt. 2019, kl. 23:59
12-18 år (fødselsår 2001-2007)
Onsdag
18.30-20.30
Hermeshallen, hal 2 og 3
Maria Brink Madsen, Caroline Carlsson, Villads Jørgensen og Morten Simonsen
ODK’s helt nye juniorhold!
Er du vild med spring eller rytme, og kunne du tænke dig at blive en del af et hold, hvor fællesskab og personlig udvikling prioriteres allerhøjest, så er ODK’s nye juniorhold helt sikkert noget for dig!

Vi træner hver onsdag i Hermeshallen og der vil blive prioriteret både spring og rytme træning. Man forventes at deltage i begge dele, men der vil i løbet af sæsonen laves serier særligt til dem, der foretrækker at deltage i rytmedelen, og ligeledes vil man udfordres på springsiden, på det niveau man er på, hvorfor det altså ikke forventes, at man er stærk i både spring og rytme.

Der vil udover klassiske rytmeserier også være fokus på andre genrer indenfor dansens verden særligt fra hiphoppen.

Vi forventer at du møder op med en positiv indstilling til træningerne og har lyst til at være en del af et fællesskab både med dine medgymnaster og instruktørerne. Derudover forventes man at møde op i træningstøj med opsat hår.

Vi bestræber os på at afholde mindst 4 ekstratræninger, samt mindst 1 socialt arrangement og deltager i mindst 3 opvisninger inklusive foreningens egen opvisning d 25. april 2020
Kontingent:
I kontingentet er indregnet 1000 kr. til en holdkonto til dækning af:
håndredskab, opvisningsdragt og trænings-/holdjakke.

mariabrinkmadsen@gmail.com
4. september 2019 - 29. april 2020.