H362-F: Showsjip Junior

11-15 år (fødselsår 2004-2008)
Onsdag
16.30-18.00
Frederiksberg Gymnasium, Idrætshallen
Hanne Dall Bendixen
Hvis du kan lide at sjippe og samtidig få udfordringer og sved på panden, så er Show sjip junior lige holdet for dig!

Vi skal sjippe på mange forskellige måder og med mange forskellige tove. Vi arbejder eksempelvis med enkelttove, double dutch, lange tove samt hjultove, og sammensætter i løbet af sæsonen en fed opvisning, hvor alle kan være med uanset niveau.

Som deltager på holdet vil du både blive en del af et mindre team og et større show, hvor vi arbejder sammen på kryds og tværs af hinanden, og på forskellige niveauer, så uanset om du aldrig har hoppet i et sjippetov før eller er en garvet sjipper er du velkommen. Det vigtigste er, at vi har det sjovt sammen!

Da der i løbet af sæsonen arbejdes hen imod en opvisning lægger vi vægt på et stabilt fremmøde.

Vi glæder os til at træne med dig!

Vi deltager i ODK's opvisning d 25. april 2020
Du får dit eget sjippetov, når du starter på holdet, men hvis du vil have ekstra koster de cirka 30 kr. pr. styk.
hannedallbendixen@gmail.com

4. september 2019 til 29. april 2020