H211-F: Springpiger I, 0.-1.kl.

6-7 år (fødselsår 2012-2013)
Tirsdag
16.30-17.30
Kun kvinder/piger
Skolen ved Søerne, øverste sal
Anina Keil og Laura Gomez. Hjælpeinstruktør: Caroline Størup Quass
Er du vild med at slå vejrmøller, kolbøtter og stå på hænder? - Eller er du frisk på at lære det?
Vi har planlagt en super fed sæson, hvor vi skal slå en masse kolbøtter og vejrmøller. Vi vil måske endda prøve kræfter med salto. Vi stræber efter at ramme pigernes niveau, så alle får succes, der hvor de er. Vi skal lave en rigtig flot opvisning i slutningen af sæsonen, hvor vi viser, hvor dygtige vi er blevet til både spring og dans. Så vi håber du er klar på at springe, danse og have det sjovt med os.
Forventning til dig:
Vi forventer, at du møder op til træningerne med godt humør, god energi og masser af gåpåmod, så vi alle kan blive rigtig gode til den årlige opvisning.
Vi deltager i ODK's forårsopvisning den 25. april 2020
I kontingentet er der afsat 200 kr. til opvisningsdragt
Anina: anina.keil@gmail.com
Laura: laura.frederik@gmail.com

3. september 2019 til 28. april 2020.