H204-F: Spring og leg om onsdagen - 5 år

Tilmeldingsfrist
20. okt. 2019, kl. 23:59
5-5 år (fødselsår 2014-2014)
Onsdag
17.30-18.30
Skolen på La Cours Vej, øverste sal
Christina Wind
På Spring og Leg II skal vi have fuld fart på med leg og gymnastik i sjove og udfordrende rammer! Vi skal løbe, hoppe, springe, klatre, danse, slå kolbøtter, øve os på vejrmøller og lege os igennem en hyggelig times gymnastik sammen.
Vi udfordrer børnenes motorik og kropsbevidsthed gennem leg med redskaber og musik, og vi vil også arbejde med fokus på opmærksomhed og samarbejde med hinanden. Vi arbejder med forskellige redskabsbaner, som i løbet af sæsonen vil ændres efter børnenes udvikling.
Men vigtigst af alt, så skal vi have det sjovt og brænde en masse energi af!

På Spring og Leg II øver vi os i at være uden forældre i gymnastiksalen, og det forventes derfor, at forældre ikke er tilstede i salen. Hvis man som forælder godt kan lide at motionere, opfordrer vi til, at man for eksempel løber en tur med de andre forældre mens børnene springer rundt i gymnastiksalen.
Vi forventer at børnene møder til træning omklædt og med en vandflaske. Langt hår skal sættes op.

Vi deltager i ODK's forårsopvisning den 25. april 2020
christina_wind@hotmail.com