H510 KBH MiniREP

18-99 år (fødselsår 1920-2001)
Mandag
19:15-21.30
Kun kvinder/piger
Frederiksberg Gymnasium, Idrætshallen
Pernille Ravn Sundstrup og Cathrine Tavs Andersen
MiniREP er for dig, der brænder for gymnastikken og ønsker at dygtiggøre dig her indenfor (måske med håbet og ambitionen om at komme på REPholdet). På holdet arbejdes der meget med alsidighed, tekniknørderi og klassisk gymnastik med plads til sjov og inddragelse af andre genre i træninger og opvisning.

Vi ønsker at arbejde med engagerede piger, der har mod på en udfordring og lyst til at kæmpe for gymnastikken, og som vægter både træningen og opvisninger højt. Vi prioriterer det sociale på holdet meget højt, og derfor skal man også have lyst til at deltage i de sociale arrangementer og hyggeaftener, vi sammen får stablet på benene.

Herudover vil der som del af MiniREP være en række opgaver i forbindelse med stævner i landsdelen, som det forventes, at man hjælper til med og deltager i.
Deltagelseskrav:
Læs mere om fortræninger og udtagelse her: https://www.facebook.com/events/244216652991868/
- Vi forventer, at du prioriterer træninger, weekendtræning og opvisninger højt.
- Vi forventer, du deltager i sociale arrangementer såvel, som hjælper til at stable dem på benene.
- Vi forventer, at du deltager i de opgaver der er, i forbindelse med stævner i landsdelen.
- Vi forventer, du har lyst, er engageret og brænder for at udvikle dig som gymnast.

Opvisninger: Cirka 10 inkl. stævner med overnatning.
Ekstra træninger: Cirka 3-4 inkl. 1-2 med overnatning.

Kontingent:
Kontingentet på 4700 kr. vil falde i tre rater.

Det dækker:
Stævner
Dragt
Redskab
Sko
Weekend træninger
Tilskud til transport
Om instruktørerne:
Pernille Ravn Sundstrup:
Ud over at undervise MiniREP sidste år har Pernille erfaring fra Gladsaxe Teamgym minipiger, Københavns Aspiranthold, Træningsholdet i Gladsaxe og forskellige camps i Gladsaxe og på Bøvling.

Du har derudover kunnet se hende på diverse gymnastikgulve med hold som PI X, PI Elitepiger, Ollerups Dansekompagni og Københavns Rep. For Pernille er gymnastikken venner, udvikling, udfordring, fællesskab, sjov og leg. Det er det sted, hvor hun har det allerbedst og føler sig hjemme.

Cathrine Tavs Andersen:
Den anden halvdel af Københavns MiniREPhold er Cathrine Tavs Andersen, og igen i år har vi glæden af denne dynamiske duo bestående af hende og Pernille.

Cathrine er en erfaren gymnast, som man blandt andet har kunnet se på Holstebro MiniRep og Rep, Gjellerup Sdr. Elite Piger, Ollerup Gymnastikhøjskole og Københavns Rep. For hende er gymnastikken et frirum, men også et rum for udvikling, leg og fællesskab.

Hun har undervist efterskole, Holstebro Ynglingehold, samt Københavns Aspirant- og Minirep. Gymnastikken er der, hvor hun har nogle af hendes tætteste venskaber, og der er her hun altid føler sig hjemme.

3. september 2018 til 29. april 2019.

Der er fortræning i DGI-byen:
21. august kl. 19-21
28. august kl. 20-23

Udtagelse 1. september kl. 9-16 (info om sted senere).

Ingen fortilmelding er nødvendig til fortræning og udtagelse.