H503 ODK Øvede Piger

18-30 år (fødselsår 1989-2001)
Torsdag
19.30-21.00
Kun kvinder/piger
Skolen ved Søerne, øverste sal
Sanne Holt Jensen og Stephanie Sloth Andersen
ODK Øvede Piger er for dig, der brænder for gymnastikken og søger udfordringer inden for gymnastikkens mange genrer. Vi vil i løbet af sæsonen arbejde med klassisk gymnastik og teknik samt floorwork, urban og moderne dans.

Vi er to meget alsidige trænere med forskellige forcer, og det ønsker vi at udnytte i løbet af sæsonen og samtidig sørge for træninger med plads til både sjov og seriøsitet.

Vi vægter et godt socialt fællesskab højt, så der skal også være plads til at lære hinanden bedre at kende.

Deltagelseskrav:
Du har erfaring fra gymnastikkens eller dansens verden.

Der vil som udgangspunkt ikke være udtagelse til dette hold, medmindre det bliver nødvendigt på grund af stor interesse.
Vi ønsker, at ODK Øvede Piger skal være for dig, som vil opnå personlig udvikling og måske stræber efter at tage til udtagelse på andre hold senere hen. Det vil også sige, at vi forventer, du prioriterer træningerne højt i din hverdag, og at afbud til træning eller opvisning kun sker med acceptabel begrundelse.
Vi deltager i tre opvisninger: Stenbrostævnet, DGI Storkøbenhavns forårsstævne samt ODK's forårsopvisning.
Vi vil gerne have en dragt til holdet, samt et af de fem klassiske håndredskaber. Vi har dog endnu ikke besluttet nogle af disse ting, og derfor ved vi endnu ikke, hvilke ekstraudgifter der kommer.
Om instruktørerne:
Sanne Holt Jensen:
Mine trænererfaringer stammer fra Nordjylland i blandt andre min barndomsforening KVIK IF, hvor jeg har trænet børnehold i 5 år. Derudover har jeg trænet unge rytmepiger i IK Rosendal i fire sæsoner, og i et enkelt år har jeg instrueret i rytme med et talentspringhold samt været instruktør på et rejsehold, hvor aldersgruppen strakte sig fra 14-24 år.

Kurser:
Udtryk og bevægelse, Gymnastikhøjskolen i Ollerup, forår 2015
Dans, Gerlev idrætshøjskole, efterår 2014
Funk and Rythm, Gerlev Idrætshøjskole, sommerkursus
DGI Fremtidens Idrætsleder
DGI Gymnastikuddannelse 1 og 2
DGI Hjælpeinstruktøruddannelse 1 og 2
Springsikker - Basis

Stephanie Sloth Andersen:
Jeg har trænererfaring fra følgende hold:
Brønderslev landsdelsjuniorhold 10-14 år (to sæsoner)
Talentholdet (udtaget mixhold 14+)
Diverse rytmehold
Danse/performanceinstruktør på efterskolen Lindenborg (3 år)

Kurser:
Stepz Sommerkursus (3 år - moderne, ballet og horton)
Gerlev Sommerkursus (parkour, move and dance)
DGI gymnastikuddannelse 1
Sanne: sanne_holt@hotmail.com
Stephanie: sslothandersen2@gmail.com
6. september 2018 til 25. april 2019.