H410 DGI Storkøbenhavns JUNIORhold hos ODK

12-18 år (fødselsår 2001-2007)
Tirsdag
17.00-19:00
Tre Falke Hallen
Line Hjort Nielsen, Rikke Jessen, Silje Vester Thorstensen og Oliver Helweg
På JUNIORholdet ønsker vi at udvikle dig som gymnast gennem gymnastikkens grundelementer.

Du vil blive udfordret på både spring og rytme, da alle gymnaster laver begge dele. Der vil derfor være træninger, hvor vi udelukkende fokuserer på det rytmiske eller det springtekniske, da begge elementer skal være i top for at kunne spille sammen til et superfedt opvisningsprogram, som det er kendetegnet for et JUNIORhold som landsdelsholdet.

Vi skal lave en masse smadder fed rytme og springe, til vi er helt rundtossede. Vi skal nørde igennem med rytmisk gymnastik, grundteknik og dans – og så skal vi have springteknikken helt på plads, så du kan stå skarpt og springe derudaf.
Alle kan være med på JUNIORholdet, som er et ekstra tilbud ved siden af dit hold i en lokalforening. Vi repræsenterer DGI Storkøbenhavn til opvisninger og stævner og har derfor også nogle forventninger til dig som gymnast.

For eksempel:
1) At du deltager i alle træninger, weekendtræning og opvisninger.
2) At du deltager aktivt i fællesskabet på holdet – samt at du og evt. dine forældre bakker op om opgaveløsning i forbindelse med DGI Storkøbenhavns forårsstævner
3) Og selvfølgelig, at du deltager hele sæsonen sammen med os andre.

Til gengæld lover vi at lave træninger med garanti for sved på panden, sjov og leg – masser af opvisninger - et opvisningsprogram med gang i den og et anderledes redskab. Og ikke mindst et megaengageret instruktørteam, som brænder for at udvikle DIG!
Du må forvente at deltage i cirka fem weekendtræninger eller opvisninger.
Der vil være ekstraudgifter til en holdkonto, som dækker dragt, håndredskab, transport og stævner – mere info følger til første træning.
Line: line-fun@hotmail.com
Oliver: olivernh77@hotmail.com
4. september 2018 til 30. april 2019.