H614 Puls og Styrke

18-99 år (fødselsår 1920-2001)
Onsdag
20:00-21.30
Frederiksberg Gymnasium, Idrætshallen
Heidi Kynde Nielsen
Du er garanteret sved på panden og træning af hele kroppen på Puls og Styrke. Stemningen er altid i top; holdet består af gengangere gennem mange år samt af mange tilkomne og nyankomne deltagere gennem flere år - stort set lige mange mænd og kvinder i aldersgruppen mellem 30 og 60 år. Men alle er velkomne fra 18 år og opefter!

Der er generel stor variation i træningen og øvelser for enhver; uanset om du er i super god form eller i ringe form, gymnast eller ikke-gymnast.

Variationen sker i et mix af forskellige effektive træningsformer; eksempelvis cirkeltræning, TABATA, andre intervaller, fysiske lege, følg mig-princippet, Bootcamp, EFFEKT m.m. Og dette primært med egen kropsvægt, men også med mindre rekvisitter samt parvis og gruppevis.

OBS - OBS - OBS: Holdet træner til og med maj.
Kom, som du er, der er ingen forventninger til dig. Øvelserne kan gradbøjes alt efter dine evner og humør.

Du vil helt sikkert gå hjem efter træningen med en følelse af både fysisk og mental velvære! HUSK DETTE, hvis du ind imellem føler, at du skal slæbe dig afsted!
Om instruktøren:
Heidi Kynde Nielsen - fysioterapeut, idrætslærer, idrætscoach m.m. Er uddannet instruktør i: EFFEKT, pilates, yoga,
SMARTtraining, Bootcamp, Bootcamp outdoor, 6D-sliders m.m.
Kontakt trænerteam:
heidikyndenielsen@gmail.com
5. september 2018 til 29. maj 2019.