H505b Ekstra Spring 15+ (2. halvår)

15-99 år (fødselsår 1920-2004)
Torsdag
18:00-20:00
Institut for Idræt, KF9-hallen
Rasmus Skovgaard og Anton Clausen
Ekstra Spring er holdet for dig, der vil nørde teknik, finpudser detaljer og bare lige prøve én gang til for at få dét der spring til at sidde i skabet. Naturligvis, mens du har det sjovt og hygger sammen med alle os andre.

Deltagelseskrav:
Du går på et andet springhold i ODK eller en anden forening og kan som minimum på bane lave en araber-flik med let modtagning samt selvstændigt lave en salto i minitrampolinen.
1) Du har lyst til at arbejde igennem og blive bedre til spring.
2) Du har lyst til at give den gas.
3) Du har lyst til at hygge.

Ekstra Spring er et træningshold og deltager derfor ikke i opvisninger, medmindre der er et ønske om dette.
Rasmus: r.skovgaard.jensen@gmail.com
Anton: anton@w-clausen.dk
3. januar 2019 til 25. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.