H230 Ropeskipping 0.-1.kl.

6-7 år (fødselsår 2012-2013)
Tirsdag
16.30-17.30
Skolen ved Søerne, nederste sal
Anna Müller og My Ingeborg Nielsen
På ropeskipping 0.-1. kl. vil vi gerne have det sjovt med at lære nye spændende tricks i sjippetovet.

Vi kommer til at bruge både enkelttov, buetov og double dutch. Vi laver gode samarbejdslege, der skaber venskaber på kryds og tværs.

Holdet er både for piger og drenge.
-At barnet har ordentlige træningssko på, da det kan gøre ondt på fødderne at blive ramt af sjippetovet.
-At barnet møder op i godt humør.
-At barnet møder op i tøj, som han/hun kan bevæge sig i.
Vi forventer at deltage i ODK's opvisning 6. april 2019.
4. september 2018 til 30. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.