H413 ODK's Juniorhold (rytme)

13-18 år (fødselsår 2001-2006)
Onsdag
18.00-20.00
Kun kvinder/piger
Hermeshallen, hal 3
Eunice Nielsen
Her vil vi arbejde med rytmisk gymnastik inspireret af flere forskellige genre inden for dans og bevægelse. Vi udvikler både vores rytme, balance, styrke og kondition, og vi gør det på den sjove og underholdende måde.

I løbet af sæsonen vil vi træne små serier, der i slutningen af året vil blive fremvist i et flot og sprudlende opvisningsshow sammen med Juniorholdets springere.

Jeg glæder mig til at se dig til en ny og spændende sæson!

På ODK's Juniorhold (rytme) kan alle være med, så længe du har lysten til at danse og lære. Hvis der er meget stor spredning i begyndere/øvede, vil træningen i nogen grad blive niveauinddelt.
Ud over ODK's egen opvisning deltager vi også i DGI Forårsstævnet og evt. andre opvisninger, hvis der er stemning for det.
I forbindelse med at gå på holdet vil der være en udgift til opvisningsdragt samt håndredskaber til cirka 700 kr., som betales til holdkontoen i løbet af efteråret.

Hvis der er stemning for det, laver vi en træningsweekend, hvor du også skal beregne en lille ekstraudgift.
eunice_nielsen@hotmail.com
5. september 2018 - 24. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.