H327 Ropeskipping 2.-4.kl.

8-10 år (fødselsår 2009-2011)
Tirsdag
17.30-18.30
Skolen ved Søerne, nederste sal
Jette Fussing. Hjælpetrænere: Anne Müeller, Cirkeline Johansen og My Nielsen
Vi sjipper amerikansk sjipning. Det vil sige: Vi laver tricks i enkelte tove. Vi sjipper sammen i lange tove. Vi sjipper med to tove på én gang i Double Dutch og Chinese Wheels. Vi øver kondition, koordination, styrke og smidighed. Vi lærer at sjippe gennem leg indimellem, og vi har det sjovt. Holdet er for både piger og drenge.
Det er vigtigt, at du ikke giver op, hvis du synes, det er svært første gang. Men i stedet bliver ved med at prøve - bare en gang til - så vil du se, hvor sjovt det er.

Børnene skal have ordentlige sko med fjedrende såler til at hoppe i og behageligt træningstøj.
Vi forventer at deltage i ODK's opvisning 6. april 2019.
Om holdet beslutter det, kan der blive en mindre udgift i forbindelse med et sjippetræf i Allerød i april 2019.
j_fussing@hotmail.com
4. september 2018 til 30. april 2019.