H347 Showsjip Junior

11-15 år (fødselsår 2004-2008)
Onsdag
16.30-18.00
Frederiksberg Gymnasium, Idrætshallen
Lene Johannsen og Hanne Dall Bendixen
Hvis du kan lide at sjippe og samtidig få udfordringer og sved på panden, så er Showsjip Junior lige holdet for dig!

Vi skal sjippe på mange forskellige måder og med mange forskellige tove. Vi arbejder eksempelvis med enkelttove, double dutch, lange tove samt hjultove, og vi sammensætter i løbet af sæsonen en opvisning.

Sjipning er aktiv træning med hop, styrke og smidighed. Alt sammen til god musik og med plads til leg.

Som deltager på holdet vil du både blive en del af mindre teams og et større show, hvor vi arbejder sammen på kryds og tværs af hinanden og på forskellige niveauer. Så uanset om du aldrig har hoppet i et sjippetov før eller er en garvet sjipper, er du velkommen. Det vigtigste er, at vi har det sjovt sammen!
- Gåpåmod.
- Mødestabilitet.
- Gode samarbejdsevner.

Vi deltager i to opvisninger: DGI Storkøbenhavns forårsstævne samt ODK's Forårsopvisning.
Du får sit eget sjippetov, når du starter på holdet, men hvis du vil have ekstra koster de cirka 30 kr. pr. styk.
Om instruktørerne:
Lene Johannsen: træner på Showsjip Junior i sidste sæson.

Hanne Dall Bendixen: træner på Showsjip Junior sidste år og tidligere træner på andre sjippe- og gymnastikhold.
Lene: lene.johannsen@outlook.com
Hanne: hannedallbendixen@gmail.com

5. september 2018 til 24. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.