H405 Rytme 5.-9. klasse

11-15 år (fødselsår 2004-2008)
Mandag
16.45-18.00
Kun kvinder/piger
Skolen ved Søerne, nederste sal
Julie Porsbo og Kia Vas
På Rytme 5.-8. klasse er hovedfokus på dans og rytmisk gymnastik. Holdet er for alle, også for dem, der aldrig har prøvet rytmisk gymnastik før, og der vil på holdet blive stræbt efter, at alle bliver udfordret på det niveau, man er på.

Vi vil i løbet af sæsonen lave og arbejde på danseserier, der til april skal vises frem ved ODK’s forårsopvisning. Derudover vil vi arbejde med styrke, balance og ikke mindst selvsikkerhed, som er essentielt, hvis man vil være en god danser.

På holdet er det vigtigt, at gymnasterne får indflydelse på, hvad vi laver, og hvordan serierne bliver, da det ofte giver gladere gymnaster.

Rytme 5.-8. Klasse er holdet for dig, hvis du gerne vil udvikle dine dansefærdigheder, har lyst til at danse med en masse andre piger og få nye venner. Og vigtigst af alt: hvis du har lyst til at have det sjov imens!

- Gå på mod og mod til at prøve nye ting.
- Lyst til at indgå i et fællesskab.
- At man møder op veloplagt til træning.
- Og selvfølgelig en lyst til at danse og have det sjovt samtidig.

Under sæsonen vil vi have to weekendtræninger, hvor vi mødes enten lørdag eller søndag i et par timer og øver.

Vi vil også deltage i ODK’s egen gymnastikopvisning ved sæsonens afslutning.
Det skal forventes, at der ud over selve prisen på holdet, vil være en merudgift til dragt og håndredskab til en samlet pris på omkring 500 kr.
Om instruktørerne:
Julie Porsbo: træner i ODK i seks år. Jeg træner selv på ODK’s Juniorhold og havde også dette hold sidste år.

Kia Vas: træner i ODK igennem mange år. Jeg træner også selv på ODK’s Juniorhold og havde dette hold sidste år sammen med Julie.
Julie: julie@porsbo.com
Kia: kiavasodk@hotmail.com
3. september 2018 til 29. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.