H325 Springpiger 2.-3. kl.

8-9 år (fødselsår 2010-2011)
Tirsdag
17.30-18.45
Kun kvinder/piger
Skolen ved Søerne, øverste sal
Emilie Esther Larsen. Hjælpetrænere: Rebecca Balestra og Liva Guldborg
Her på holdet kommer vi til at gennemgå de grundlæggende ting inden for gymnastikken. Vi begynder i det små og arbejder os opad og får flyttet den enkelte gymnasts niveau i form af leg, hygge og selvfølgelig masser af spring.

Der kommer til at være spring på redskaber såsom airtrack og trampolin, og vi tilrettelægger hver træning efter niveauet på holdet og sørger for, at der er noget for alle. Uanset niveau.
Forventning til dig:
Vi forventer engagerede gymnaster med viljen til at lære og med masser af gå på mod.
.Vi deltager i ODK's forårsopvisning den 6. april 2019.
Der kommer til at være lidt ekstraudgifter i form af opvisningstøj.
Emilie Esther Larsen: emilie.e.larsen@hotmail.com
4. september 2018 til 30. april 2019
Der er ikke flere ledige pladser.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.