H120 Turbotumlere med forældre I

4-5 år (fødselsår 2014-2015)
Søndag
10:15-11:15
Utterslev Skole, Idrætshallen
Rikke Oh Bak, Nils Adamsen og Nathan Heintz
Velkommen til et formiddagshold med fart på! Vi skal lege, synge, tumle, klatre og løbe. Lave redskabsbaner, hvor børnene bliver styrket og udfordret motorisk. Vi skal lege med bolde og andre håndredskaber og øve os i at kaste og gribe. Vi skal forsøge os med kolbøtter, stå på hænder og balancegang på bommen.

Vi laver et hold, hvor de voksne deltager i legen og gymnastikken og hjælper barnet. Alle hjælper med at finde redskaber til redskabsbanen og efterfølgende at rydde op. Vi glæder os til at tumle med jer, både store og små.
1. De voksne deltager i træningen og hjælper barnet.
2. Alle hjælper med at finde redskaber og rydde dem op.
3. Mad foregår ude langs siden og aldrig på redskaberne.
4. Børn og voksne deltager i timen iført træningstøj og gymnastiksko eller bare tæer.
5. Søskendebørn, der ikke er betalende, må ikke deltage i træningen.
Vi deltager i ODK’s forårsopvisning, hvis holdet bakker op om det.
Kontakt trænerteam:
Rikke: rikkeoh@hotmail.com
Nathan: neheintz@gmail.com
Nils: nils.adamsen@gmail.com

Om instruktørerne:
Rikke og Teodor: Var trænere på holdet sidste sæson, og tidligere har Rikke haft forældre/barn hold med storebror.

Nathan og Bjørn Loui: Var deltagere på holdet sidste sæson.

Nils og Laurids: Var deltagere på holdet sidste sæson og har gået til forældre/barn gymnastik tidligere med storesøster.

2. september 2018 til 28. april 2019

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.