H526 maxS

23-35 år (fødselsår 1984-1996)
Tirsdag
17:30-19.30
Kun kvinder/piger
Frederiksberg Gymnasium, Idrætshallen
Julie Lorentzen
Svedigt, socialt, styrke, smidighed, sammenhold og sjovt – dette er bare nogle kodeordene for maxS.

På maxS er den ugentlige træning i fokus, og her vil vi arbejde med grundgymnastik og fysisk træning. Målet for hver træning er, at der skal sved på panden, imens vi knokler og har det sjovt.

Det sociale aspekt vil både komme til udtryk i den ugentlige træning, og cirka en gang om måneden vil der også blive taget lidt tid fra træningen til sociale aktiviteter arrangeret af gymnasterne selv.

Man vil som gymnast på maxS også indimellem skulle hjælpe til ved træningerne. For eksempel ved at stå for en opvarmning, leg, svingsekvens eller lignende.

maxS er et hold for den modne gymnast fra 23+. Du har måske holdt et par års pause fra gymnastikken og er nu klar til at komme i gang igen – eller måske leder du efter et hold, hvor den ugentlige træning er omdrejningspunktet.

Følg gerne med i denne gruppe på Facebook for mere info om sæsonstart: https://www.facebook.com/groups/153293701750928/

Jeg forventer, at du som gymnast på maxS er indstillet på at bidrage positivt til fællesskabet, give den gas til alle træninger, hjælpe til, hvor der er brug for det (fx ved ODK's forårsopvisning) samt at du prioriterer deltagelse i såvel træninger og opvisninger som fællesarrangementer og fester.
Vi deltager i tre opvisninger:
Stenbrostævnet d. 26. januar
DGI Forårsopvisning d. 8.-10. marts
ODK’s forårsopvisning d. 6. april.

Der vil være ekstraomkostninger til en dragt på max 350 kr. Derudover vil der også være lidt ekstraomkostninger i forbindelse med fester og fællesarrangementer som opstartsfest, julefrokost osv. – vi forsøger selvfølgelig at gøre det så billigt som muligt.
Instruktøren:
Julie Lorentzen, 28 år. Har været gymnast på diverse udtagede hold og Minirep./rep.hold. Ligeledes har jeg været instruktør på alt fra lokalhold til udtagede hold og landsdelshold. Dette er min 3. sæson med maxS.
julie.lorentzen@gmail.com
4. september 2018 til 30. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.