H509 Forstadsfruerne

23-99 år (fødselsår 1920-1996)
Mandag
18:00-20:00
Kun kvinder/piger
Institut for Idræt, KF9-hallen
Anastasia Carlsen og Rikke Heinricy
Forstadsfruerne er et hold for den øvede gymnast. På holdet vil der være fokus på tekniske færdigheder inden for forskellige genre (klassisk ballet, jazz, hip hop og alsidige gymnastiske bevægelser).

Forstadsfruerne er et yderst socialt hold - både med og uden bønderne - og det er vigtigt at sociale arrangementer prioriteres på samme niveau som træningerne.

Vi arbejder hele sæsonen med forskellige stilarter og udtryk, som ender ud i et opvisningsprogram sammen med Bønder i Byen.

Deltagelseskrav:
Du har gået til gymnastik og/eller dans i en del år.

Såfremt der møder mange op til første træning, vil der være udtagelse ugen efter. (Der er cirka plads til 25 piger grundet hallens størrelse).
Engagement – Du deltager til træninger, sociale arrangementer og opvisninger.
Vi satser stærkt på en god håndfuld opvisninger og et par ekstratræninger. Derudover er der en række sociale arrangementer i løbet af sæsonen.
Der vil blive oprettet en holdkasse, hvor der indbetales penge til opvisninger, julefrokost osv. Derudover er der udgift til dragt.
Rikke: rikkeheinricy@gmail.com
Anastasia: anastasiacarlsen@gmail.com
3. september 2018 til 29. april 2019

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.