H622 ODK Volleyball

18-99 år (fødselsår 1920-2001)
Fredag
18:30-20:30
Johannesskolen, Idrætshallen
Jesper Knak og Danijela Marijanovic
ODK Volleyball er holdet til dig, som gerne vil dyrke social samvær med mixvolleyball som vores omdrejningspunkt. Holdet består i dag af mænd og kvinder i aldersgruppen fra 35 år til cirka 65 år.

Til træningerne lægges vægt på lidt teknisk gennemgang, spilrelaterede øvelser og en masse spil. Efter fredagstræningen drages deltagere ofte mod nærliggende den café for indtagelse af mad og/eller drikke.

Der vil i løbet af året blive arrangeret nogle få venskabskampe på hjemme eller udebane, og der vil være mulighed for at deltage i mix-turneringer.

I sommersæsonen arrangeres der spil og træning i samarbejde med Frederiksberg Beachvolleyklub.
Hvis du har boldøje, eller/og tidligere erfaring med volleyball på begynderniveau, passer du sandsynligvis godt ind på holdet. Kom gerne og få en prøvetræning med holdet!
jknak@hotmail.com
7. september 2018 til 26. april 2019.

Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages. Der er tilgang til dine medlemsoplysninger fra ODK's bestyrelse, samt få personer, der alene har til opgave at administrere ODK's medlemmer eller ved revision at kontrollere ODK's medlemstal. Desuden videregives dine kontaktoplysninger til instruktører på hold, som du måtte have tilmeldt dig. Når du tilmelder dig et hold i ODK, accepterer du også at der kan blive taget billeder af dig i træningssammenhæng, som foreningen bruger på diverse platforme som fx vores hjemmeside og Facebook. Du accepterer også ODKs Samværspolitik <= klik link. Endelig er du bekendt med ODKs Tilmeldingsregler <= klik link.